פייסבוק twitter youtube
עיריית בית שמש עיריית בית שמש עיריית בית שמש עיריית בית שמש עיריית בית שמש
עמוד ראשי
תפריט העירייה בשבילי
גודל טקסט:  הגדל טקסט   הקטן טקסט
   
פניות הציבור

שם: תפקיד: טלפון: פקס: כתובת: דוא"ל
מיכאל שטרית עוזר ראש העיר 9909925 9909958 דרך יצחק רבין 2
michaels@bshemesh.co.il
זמני פעילות יום א' ' , ג' , ד' , ה' : 8:30-12:30


המחלקה משמשת כערוץ קשר ישיר בין התושבים ובין העירייה, עובדיה, ומחלקותיה. המחלקה פועלת במדיניות של "דלת פתוחה", המחלקה מייצגת את הפונים בפני אגפי העירייה השונים ומטפלת במגוון נושאים ותחומים, הבהרות, הצעות, תודות ותלונות הקשורות בכל תחומי העשייה העירונית בהם הנדסה ובנייה, מיסים והיטלים, בעיות פיקוח, איכות הסביבה, שיפור פני העיר, חינוך ורווחה ועוד.

המחלקה מאפשרת לתושבים מגוון דרכי התקשרות. כל פניה המתקבלת במחלקה, נרשמת ומטופלת. על פי הנוהל חייב התושב לקבל תשובה תוך 14 יום מפנייתו, אלא אם הנושא מורכב ומחייב טיפול ממושך יותר.
ממונה פניות הציבור נוכח בעת קבלת קהל של ראש העירייה ומסייע בטיפול בבקשות ובפניות התושבים מראש העירייה.

ניתן לקיים פגישות אישיות עם ממונה פניות הציבור בתיאום טלפוני מראש.

 

טופס יצירת קשר
שם מלא: *
כתובת:
טלפון / סלולרי:
כתובת דוא"ל:
נושא הפניה:
תוכן ההודעה: *